Idag..

Har varit på stan o letat febrilt efter ett nytt köksbord. Men assint..  :(
Så har ungarna varit på världens bus/tjurhumör så stressad vart man.. dom har varit högt o lågt, i, över o under vattenpölar.. Suck... Vilken dag... Inget gjort men varit överallt....
Var me Ria på stan, hemma hos henne sen kom hon bort till mig, så massa Ria har de varit o hennes gullebebis såklart, som inte kommit in i trotsålder än.. :)
Nu ska jag snart skjutsa upp mina trotsiga älsklingar till stugan o deras älskade farmor. Ska bli kul för dom att få vara där över midsommar. Själv ska jag till E-tuna, o inte har ja packat eller ens förstått att de är imon jag ska åka, o försöka hålla mig levande på vägarna... :S
Jajja.. Ohh, just ja! Köpte mig två par byxor. en tunika o ett linne. Very nice att uppdatera garderoben, IGEN :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0