Lite orolig

Sitter o dricker min andra kopp kaffe för dagen nu o har just insett att jag är lite orolig för huvudröntgen som ja ska till imon.. Tänk så är de nå fel? Iofs, hjärntumörer brukar väl skapa lite mer oreda än vad jag har märkt av men som sagt.. Man vet ju aldrig, kan va en liten en... Lr blödning lr nå.. :S Fan...
Nej, inte oroa sig!! Ta de luuuugnt, kommer SÅKLART inte visa nå fel, får då visar de sig ju att jag har klagat på huvudet i onödan.. (i 10 år...)
Ska man behöva ha ständigt ont? Stress i all ära, men behöver de sätta sig i skallen? Nu jamlar ja bara hej vilt men men, ingen som läser mig skitblogg ändå.. :P

Idag händer inget mycke, ska på tipspromenad o fika med mina äldsta pojkar ikväll. Mamma kommer med säkerhetsnät till studsmattan på dagen, så måste ja ju givetvis städa..

Men fan, återigen, gnager lite i mig för morgondagen, UTIFALL att de skulle vara nåt... O vad händer då!?!?
Gulp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0