Min dag

Min planerade dag var att gå på marknad med mina barn, ha trevligt, sen åka till E-tuna o festa med min vännina.
Min dag vart: Akuten med mellersta barnet. Han hoppa lite för mycket i sängen igår o fick fläskläpp av att ha landat på storebrors huvud, o tydligen också hjärnskakning. Han var alldeles slut i över 7 timmar. Gick knappt att prata med honom, bara halvsov o sov hela tiden. :(
Hjärnröntgen visade ingenting o efter mycket om o men så fick jag i honom dricka o lite mat så han började piggna till.

Sen kom vi hem till barnens pappa, där den NYA var. Och jag, jag kände INGENTING! Snacka om o gå från galen kvinna till "normal" på ett dygn!
Vi var kvar ett tag då barnen ville de, så vi åt lite o hade trevligt. Hon undvek visserligen mig, men vad ska man förvänta sig.. Jag är ett ex, kanske inte dom första man börjar prata med.....

Men i vilket fall, min lilleman mår bra igen, jag är inte helt förstörd över mitt ex o hans tjej. O nu ska ja ta o bädda ner mig bland kuddar o barn o sova till 10 imon bitti! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0