Onsdag..

Dagen har både börjat o slutat med mensvärk o huvudvärk.
Men däremellan har jag faktiskt haft lite fina stunder.

Morgonen började med färsk bröd hos Jean, sen åkte vi till stan där jag klippte mig o köpte en ny klänning.

Sen var Simon på sitt första tandläkarbesök, han hade så kul att han ville knappt därifrån..  :)
Därefter åkte han o jag till mormor där BrorStor o Lotta var. Kul att få tjata av sig lite o Simon var o titta på kossor med sin morbror. Fast han våga inte riktigt klappa dom stora lurviga sakerna som muade.... :D

På kvällen vart det "cirkus" på dagis, barnen var jätteduktiga o visade upp sina färdigheter o sjöng.
Tog massa bilder o tänkte ja skulle filma en hel del, men tji fick jag då den "nyuppladdade" kameran hade slut på batteri..... De e standard i vår familj.. =)

Nu sitter jag med en väldigt trött Simon som inte riktigt vill komma till ro. Ska sjunga lite få se om de blir nå bättre. Samma sång 5 gånger brukar göra susen i såna här stunder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0