Smidigheten

På en halvtimme lyckades jag packa ner allt som skulle me, fixa barnen in i bilen o handla godis. Nu sitter vi hemma, frukosten är framme, än orörd men ändå...
Jag ska hoppa in i duschen, känner mig inte riktig än, helt otroligt att man kunde få till allt så bra tills vi skulle iväg....

Sen ska jag fixa tvätt o hänga ut nu då solen verkar ha fattat vinken att visa sig... :P Sen blir de en spruta i Sanders arm, Simon ville också ha spruta men jag fick säga åt honom att vänta i några år tills det var hans tur, Sander var inte alls lika entusiastisk till sprutan... Undrar varför!?! De som e så skojj!

Sen blir det mormor, hennes svärmor gick bort igårkväll. Så jag får åka dit o liva upp läget lite då karln har åkt för att ta förväl.

Ikväll så kommer hubbien så de blir till att mysa. Kanske nån film om man orkar, annars bara kramar i soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0